Filarmonica George Enescu face un nou pas în cadrul planului său de dezvoltare strategică, inițiat în 2023, prin modernizarea newsletterului oficial – un instrument prin care instituția își consolidează poziționarea ca reper cultural la nivel internațional. Noua abordare își propune să aducă experiența muzicii clasice mai aproape de public, într-o formă actuală, prietenoasă și accesibilă, atât pentru melomanii consacrați, cât și pentru tinerii aflați la începutul călătoriei lor în universul muzicii clasice.
Publicul poate primi acum informația despre activitatea Filarmonicii organizată în patru noi tipuri de newslettere :
Agenda ta la Filarmonică – un ghid lunar cu cele mai importante concerte, menit să faciliteze planificarea timpului și participarea la concertele Filarmonicii George Enescu. Va fi difuzat în ultimele zile ale fiecărei luni, pentru luna care urmează.
Totul despre Stagiunea Camerală – un newsletter dedicat tuturor recitalurilor camerale, Stagiunii de marți seara, Stagiunii de Jazz și Salonului Baroc, cu accent pe diversitatea stilurilor muzicale, de la baroc și clasic, până la jazz și contemporan. Va fi difuzat la jumătatea fiecărei luni și va include toate concertele din Stagiunea Camerală programate în intervalul 15 ale lunii curente – 15 ale lunii următoare.
Programul Săptămânii – o planificare structurată trimisă în fiecare sâmbătă, care reunește toate concertele din săptămâna ce urmează.
Noutăţi despre Ateneul Român – newsletter-ul noutăților legate de Ateneul Român cu cele mai noi știri cu privire la programul și alte aspecte legate de vizitare. Abonarea la acest newsletter se poate face accesând www.filarmonicaenescu.ro, secțiunea Vizitarea Ateneului Român. Va fi difuzat ocazional, în funcție de activitățile care apar.
De asemenea, atunci când este nevoie să fie anunțate evenimente importante noi, organizate din scurt, va fi difuzat un newsletter dedicat.

Prin această abordare, construită într-un mod care răspunde și recomandărilor primite de la spectatori în cadrul chestionarului de calitate aplicat în luna iulie 2025, Filarmonica își dorește să creeze o legătură mai strânsă cu spectatorii, să îisprijine în planificarea participării lor la concerte și să le ofere acces rapid și eficient la informații relevante despre program, artiști și bilete.
Abonarea la newsletter este gratuită, iar fiecare abonat își poate alege tipul de conținut care îi este cel mai util.
Sponsori principali: Garanti BBVA, Rompetrol, RCI Holding | Sponsori: URSUS,
ENEVO, Groupe SNEF | Susținători: Symphopay, Aqua Carpatica, Intercontinental
Parteneri media principali: RFI România; Radio România Muzical
Parteneri media: stirileprotv.ro, Radio România Cultural, Observator Cultural,
Actualitatea Muzicală, Deutsche Zeitung Romania, PressHub
Partener artistic: Fundația Art Production | Partener comunicare: OMA Vision
Urmăriți canalul „PRESShub” pe WhatsApp. Cele mai importante știri ale zilei sunt disponibile aici
Urmăriți PressHUB și pe Google News!