În vara anului 2025, Centrul Municipal de Cultură din cadrul Primăriei Arad a inițiat o campanie de „Promovare a orașului Arad prin intermediul rețelelor de socializare” realizată din bani publici, peste 91.000 de lei care au ajuns la un influencer, a dezvăluit Special Arad.
Vorbim de o sumă ce tinde spre 100.000 de lei și vorbim, încă de atunci, de o perioadă bine-cunoscută de austeritate – adică o cheltuire mai chibzuită a banului public. Iată ce a înțeles Primăria Arad și CMCA din asta.
Cu suma de 91.860 RON, Strategic Events & Communication din București, firma contractată prin SEAP (Serviciul Electronic de Achiziții Publice), a subcontractat un influencer tânăr, care a primit sarcina ca într-o perioadă de 6 luni să promoveze Aradul așa cum știe el mai bine.
Iar influencerul a rezolvat toată treaba – până acum – cu șapte videoclipuri de tip TikTok și Instagram/ Facebook Reel. S-ar putea să mai urmeze câteva, suma integrală nefiind încă achitată.
Cine e influencerul care promovează Aradul?
Îl cheamă Mădălin Șerban și este un influencer chiar foarte cunoscut de tânăra generație (și nu numai) din întreaga țară, făcând parte din 5GANG, fosta trupă de trap/pop, formată din vloggeri, care a atins un succes imens între anii 2018 – 2022, cel mai celebru dintre ei fiind fondatorul / liderul trupei, Selly (Andrei Șelaru)
Continuarea, în Specialarad.ro
Urmăriți canalul „PRESShub” pe WhatsApp. Cele mai importante știri ale zilei sunt disponibile aici
Urmăriți PressHUB și pe Google News!
(Sursa FOTO: Pagina de Facebook a Primăriei Arad)



