Wolt a preluat oficial platforma de livrări Tazz. Pe străzile din Iași, locul tradiționalelor jachete roșii Tazz este luat, treptat, de cele în nuanța albastru deschis, specifice Wolt. Schimbarea vizuală marchează una mult mai profundă: finalizarea achiziției platformei de livrări Tazz de către compania Wolt, un jucător european major în domeniul livrărilor rapide.
Integrarea celor două branduri aduce România în rețeaua extinsă a gigantului DoorDash, compania-mamă a Wolt, cu impact direct asupra pieței de food delivery din țară.
Deși procesul de achiziție fusese anunțat anterior, semnalele vizibile ale fuziunii au început să apară abia în ultimele săptămâni, odată cu uniformele livratorilor din marile orașe, inclusiv în Iași. Wolt, fondată în Finlanda în 2014, a devenit parte a grupului american DoorDash în 2022.
Împreună, operează acum în peste 30 de țări, dintre care în 28 sub brandul Wolt. Preluarea Tazz – platforma care funcționează în peste 35 de orașe din România – extinde considerabil amprenta Wolt în Europa de Est.
Achiziția marchează o consolidare importantă pe o piață aflată în plină transformare, în care competiția dintre platformele de livrare s-a intensificat în ultimii ani. Prin integrarea Tazz, Wolt își asigură acces la o rețea deja bine consolidată la nivel local și o bază de clienți loiali.
Continuarea în Ziarul de Iași
Urmăriți PressHUB și pe Google News!
(sursa foto: ziaruldeiasi.ro)