25 de mii de copaci din județul Sibiu vor fi tăiați pentru Autostrada Sibiu-Pitești, lotul 2: încep lucrările la viaductul de 700 de metri de la Boița

Data:

25 de mii de copaci din județul Sibiu vor fi tăiați pentru Autostrada Sibiu-Pitești, lotul 2: încep lucrările la viaductul de 700 de metri de la Boița. Încep lucrările pentru viaductul cu o lungime de 700 de metri de la Boița pe lotul 2 al Autostrăzii A 1 Sibiu-Pitești, cel mai dificil lot de autostradă din România.

Asocierea de constructori din Turcia Mapa-Cengiz începe ,,în scurt timp” lucrările efective pe lotul Boița-Cornetu, lotul de aproape 32 de kilometri în continuarea celor 13 kilometri Sibiu-Boița (lotul 1) pe care PORR (Austria) i-a deschis în decembrie 2022, a anunțat secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Ionel Scrioșteanu. Pentru Lotul 2 Ministerul Transporturilor va emite o Autorizație de Construire (Etapa I), iar lucrările vor începe cu viaductul de la Boița, asemănător celui de la Tălmăcel (650 metri lungime și 30 înălțime) de pe lotul 1. Vineri, 16 februarie, șeful directorul CNAIR, Cristian Pistol atenționa că urmează și restricții de circulație între Câineni și Boița pe DN 7 Valea Oltului pentru defrișarea arborilor de pe traseul autostrăzii.

Citește și De ce este electoratul lui Trump izolaționist. Americanii nu sunt interesați de mersul global al lucrurilor

De la intrarea în șantier și predarea întregului amplasament, constructorul va avea la dispoziție 50 de luni pentru a realiza cele aproape 60 structuri : 49 viaducte, 7 tuneluri și un ecoduct pentru trecerea animalelor.

,,Secțiunea 2 Boița-Cornetu

–se realizează foraje suplimentare pentru studii Geotehnice în zonele accesibile, dar și în zonele recent eliberate în urma defrișării;

–pe teritoriul județul Vâlcea, se lucrează în mai multe puncte la defrișarea pădurii scoase din Fondul Forestier;

–pe teritoriul județului Sibiu, va începe marcarea copacilor din zonele scoase din Fondul Forestier (aproximativ 25.000 copaci), operațiune ce va fi efectuată, mai întâi, în zonele unde este necesară defrișarea în vederea realizării forajelor geotehnice. În acest sens, ieri a fost semnat contractul cu Ocolul Silvic din zonă de către DRDP Brașov;

–pentru primul sector al proiectului, au fost finalizate Proiectul pentru Autorizația de Construire aferent sectorului care cuprinde viaductul de la Boița în lungime de 700 metri, similar celui de la Tălmăcel, și Proiectul Tehnic de Execuție, iar in scurt timp va fi emisă autorizația de construire si vor începe efectiv lucrările. Mai multe citiți în Economedia.

Urmăriți PressHUB și pe Google News!

spot_imgspot_img
Economedia.ro
Economedia.ro
Economedia este site de știri și analize economice.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img

Distribuie articolul

spot_img

Știri de astăzi

Mai multe articole similare
Related

România are a doua cea mai rapidă evoluție economică după Polonia

România are a doua cea mai rapidă evoluție economică...

Codul SWIFT: Element Esențial în Tranzacțiile Bancare Internaționale

Codul SWIFT: Element Esențial în Tranzacțiile Bancare Internaționale

Halvingul Bitcoin. Calm pe piața cripto. Bitcoin a coborât la 63.000 de dolari

Halvingul Bitcoin nu a tulburat prea mult piața Bitcoin,...

Compensarea salariaților români pentru munca depusă, pe penultimul loc în UE | Curs de guvernare

Compensarea salariaților români pentru munca depusă a urcat în...