Consultanță de peste 1 milion de lei pentru „creșterea atractivității județului Bacău”

Data:

Consultanță de peste 1 milion de lei a fost acordată de Consiliul Județean Bacău, condus de Valentin Ivancea, acum candidat din partea alianței PSD-PNL pentru funcția de primar al orașului Bacău, pentru dezvoltarea identității competitive și creșterea atractivității județului Bacău pentru investitori, noi rezidenți și vizitatori”.

Potrivit portalului e-licitatie.ro, instituția a organizat o licitație deschisă, criteriul de atribuire fiind cel mai bun raport calitate-preț. În descrierea contractului sunt trecute câteva obiective de îndeplinit și valoarea lor:

  • un audit preliminar a costat 65.000 de lei fără TVA;
  • o „cercetare sociologică și perspectivă antropologică a identității locuitorilor județului” a fost plătită cu 360.000 de lei;
  • dezvoltarea capacității instituționale prin creștere brand – 60.000 de lei fără TVA;
  • o strategie de poziționare și viziune identitară pe termen lung contra a 280.000 de lei fără TVA;
  • crearea de brand de județ – 95.000 de lei;
  • dezvoltarea unei „liste de proiecte prioritare care livrează conform promisiunii de brand” a costat 50.000 de lei;
  • promovarea proiectului a costat CJ 340.000 de lei fără TVA.

Înțelegerea mai prevede că „valorile individuale ale activitaților cuprinse în cadrul contractului nu sunt limitative” și „în elaborarea ofertelor, operatorii economici vor avea în vedere încadrarea ofertei financiare în valoarea totală estimată a contractului, respectiv 1.250.000 de lei fără TVA”.

Citește și: UE ar putea trece la economie de război. Ce înseamnă asta

Consultanță de peste 1 milion de lei pentru a afla cine sunt detractorii din Bacău

Auditul preliminar ar trebui să răspundă la o serie de întrebări care aduc aminte de consultanța politică.

„Analiză date statistice cu privire la dezvoltarea economică și calitatea vieții în județul Bacău și județele competitoare. Identificarea principalelor tensiuni relevante pentru poziționarea județului;

d) Analiza conversației din online din ultimul an despre Bacău. Scopul analizei este de: – a înțelege cine generează conversațiile despre județul Bacău și distribuția geografică a acestora.

Distribuția conversațiilor pe categorii: favorabile (promotori), neutre (pasivi) și nefavorabile (detractori) – a înțelege sentimentul agregat al conversațiilor online despre Bacău în comparație cu sentimentul conversațiilor online despre alte județe competitoare”.

În iunie 2023, CJ Bacău a atribuit contractul către firma GMP Community în calitate de lider de asociere.

Potrivit datelor de la Registrul Comerțului, GMP Community SRL este deținută de consultantul politic Felix Tătaru în proporție de 70%, care-i are ca asociați pe Georgiana Cujba și Florian Filat cu câte 15 procente.

Firma lui Tătaru a fost aleasă să se ocupe de realizarea unui brand pentru Sectorul 2 din București, condus de primarul USR Radu Mihaiu, și de realizarea unei strategii de comunicare publică pentru care a primit 227.500 de lei.

Felix Tătaru este specializat în comunicarea politică, prin implicarea în campaniile electorale ale fostului Președinte, Traian Băsescu și ale actualului Președinte, Klaus Johannis.

Urmăriți PressHUB și pe Google News!

spot_imgspot_img
Virgil Burlă
Virgil Burlă
Virgil Burlă este jurnalist din 2000. A început la Iași, apoi a continuat la București, unde s-a specializat ca reporter pe domeniul justiției. Mai colaborează cu Europa Liberă România.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Distribuie articolul

spot_img

Știri de astăzi

Mai multe articole similare
Related

Unde aleg românii să călătorească de Paște | Monitorul de Cluj

Unde aleg românii să călătorească de Paște, 1 Mai...

Războaiele de lângă UE fac și mai important votul la europarlamentare | Eurobarometru

Războaiele de lângă UE fac și mai important votul...

Program special la Teatrul Național din București, de 1 și 2 mai

Program special la Teatrul Național din București, de 1 și 2 mai