Imaginea justiției, „spălată” de CSM cu 9 milioane de lei

Data:

Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) a lansat o campanie de informare publică în valoare de 9 milioane de lei, bani europeni, cu scopul de a informa publicul despre activitatea sistemului judiciar și rolul justiției în societate.

Campania sub sloganul „Oameni pentru justiție. Justiție pentru oameni” se face la nivel național, atât în mediul off-line, prin canalele media TV, radio și prin panouri stradale, cât și în mediul on-line, prin platformele Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, TikTok, pe canalul YouTube și pe site-ul www.justitiepentruoameni.ro. Ea urmează să se desfășoare pe o perioadă de 6 luni și este în valoare de 9 milioane de lei și face parte dintr-un proiect mai amplu, în valoare totală de 30 milioane de lei.

Citește și: Cum îl ajută pe Putin „contraofensiva teroristă”. Despre implicațiile cazului „Dughina”

Publicitate plătită pentru imaginea justiției

Campania publicitară pentru cheltuirea celor 9 milioane a fost adjudecată de două firme. Este vorba de All Media Company SRL și Complete Media Grup SRL, ambele din București.

Potrivit portalului de licitații publice, campania de publicitate poate fi subcontractată, din cele patru oferte una fiind declarată inadmisibilă.

Potrivit platformei confidas.ro, societatea este administrată de Doina Ștefania Ursică. Firma cu 8 angajați a avut în 2021 o cifră de afaceri de 23 milioane de lei și un profit de 291.000 de lei.

Citește și: Cine controlează televiziunile. Ionel Palăr, 9.200 de lei pe minut, de la stat. Și multe diplome

Cealaltă firmă, Complete Media Grup SRL este administrată de Roxana Necula. Ambele societăți au avut de-a lungul timpului mai multe contracte cu diverse instituții de stat, valaorea acestora fiind de câteva milioane de lei.  

Urmăriți PressHUB și pe Google News!

[td_block_11 custom_title="Related Article" limit="1" post_ids="328426"]
spot_imgspot_img
Virgil Burlă
Virgil Burlă
Virgil Burlă este jurnalist din 2000. A început la Iași, apoi a continuat la București, unde s-a specializat ca reporter pe domeniul justiției. Mai colaborează cu Europa Liberă România.
2 COMENTARII
  1. Justiția ar trebui sa-si faca datoria corect și nu ar mai trebui să cheltuie atîția bani ca niște firme de publicitate sa-i spele fața murdarita de ea însăși.

  2. […] Consiliul Superior al Magistraturii (CSM) a lansat o campanie de informare publică în valoare de 9 milioane de lei, bani europeni, cu scopul de a informa publicul despre activitatea sistemului judiciar și rolul justiției în societate, transmite presshub.ro. […]

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Distribuie articolul

spot_img

Știri de astăzi

Mai multe articole similare
Related

Cum a reușit Nicu Ștefănuță. Momentele cheie ale campaniei de succes a unui candidat independent

Cum a reușit Nicu Ștefănuță să fie primul candidat...

Lucian Bode a pierdut al doilea proces prin care încerca să scape de decizia de plagiat

Lucian Bode a pierdut, definitiv, cel de-al doilea proces...

Peste 600 de copii născuți de fete sub 15 ani, în 2023

Peste 600 de copii născuți de fete sub 15...

România–Ucraina 3–0, în cel mai bun meci al Naționalei din istoria EURO | Argeș Sport

România–Ucraina 3–0. Naționala a fost mecanismul perfect în meciul...