Se întâmplă în România: stradă cu trotuar nerefăcut de 46 de ani

Data:

În urma articolelor recente despre noua hartă fiscală a Galaţiului, proiect aflat în dezbatere publică până pe 26 octombrie, publicația Viața Liberă a primit, pe adresa redacţiei, mai multe sesizări de la cititori care vizează diverse anomalii, legate în special de străzile Traian Vuia şi Henri Coandă, pe care municipalitatea le consideră complet reabilitate şi modernizate şi intenţionează să le treacă în zona A de impozitare, cea mai scumpă din oraş.

Dacă situaţia de pe Traian Vuia este foarte clară, jumătate de stradă nefăcând parte din proiectul de modernizare care s-a derulat de-a lungul liniei de tramvai, trecerea acesteia în zona A de impozitare nefiind justificată în niciun fel, ceea ce se întâmplă pe strada Henri Coandă determină, la rândul său, discuţii despre oportunitatea introducerii impozitării maxime.

Citește și Transnistria cere reluarea negocierilor în conflictul cu Moldova

Dincolo de faptul că, atunci când auzi de cartierele Micro 39 sau Micro 40, nici nu-ţi trece prin cap că ar putea fi considerate zone moderne şi ultracentrale, situaţia semnalată de Vanghele Condrea merită să fie adusă la cunoştinţa autorităţilor. Concret, pe strada Henri Coandă s-au refăcut trotuarele aflate în imediata apropiere a carosabilului, însă, pe o porţiune de circa 50 de metri, trotuarul folosit de cetăţenii din zonă este cel aflat la 2-3 metri distanţă, pentru că la parterul blocurilor de acolo se află câteva bănci, mai multe magazine, alimentare şi nu numai, dar şi unul dintre sediile Direcţiei de Taxe şi Impozite Locale. Ei bine, acest trotuar arată ca după bombardament şi, după cum ne-a spus cititorul nostru, nu s-a intervenit pe el de exact… 46 de ani, de la construcţia blocurilor respective. Drept urmare, oamenii îşi rup vara picioarele în gropi, iar iarna alunecă pe gheaţa care se formează din cauza diferenţei de nivel faţă de carosabil.

Fără discuţie, autorităţile ar putea argumenta că trotuarul respectiv, nefiind chiar la stradă, nu a fost prins în proiectul de modernizare, pentru că este „interior de cartier”. Mai multe, în Viața Liberă.

Urmăriți PressHUB și pe Google News!

spot_imgspot_img
Viața Liberă
Viața Liberăhttps://www.viata-libera.ro/
Are 6 ediții săptămânal și din 1998 este auditat BRAT. Este distribuit în județul Galați prin rețeaua proprie și Poșta Română. www.viata-libera.ro este ediția online și are aproximativ 20.000 de vizitatori unici zilnic.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

spot_img

Distribuie articolul

spot_img

Știri de astăzi

Mai multe articole similare
Related

Autobuz cu hidrogen testat pe străzile Clujului | Monitorul de Cluj

Autobuz cu hidrogen testat pe străzile Clujului. Primarul municipiului...

Lucrarea „Ecce Homo” de Tiţian, expusă în premieră la Iaşi | Ziarul de Iași

Lucrarea „Ecce Homo” de Tiţian face parte din colecția...