AUR şi-a făcut ziar de propagandă cu bani de la bugetul de stat

Data:

AUR şi-a făcut ziar de propagandă cu bani de la bugetul de stat. Formaţiunea condusă de George Simion a tipărit ziarul în două milioane de exemplare. Publicația se numeşte „Patrioţii” și a fost distribuită în toată ţara prin intermediul membrilor de partid în intervalul septembrie – noiembrie.

Alte două milioane de exemplare, numărul doi al „ziarului”, au început să fie împărţite la finalul lunii noiembrie 2023, scrie Libertatea. Mesajele şi ideile AUR vor ajunge la „cel puţin 10 milioane de români”, până la sfârşitul anului, datorită noii publicaţii, susţin lideri din conducerea partidului.

Ediţia „Patrioţii” din luna decembrie are opt pagini, format A4, toate color. Articolele sunt scrise de reprezentanţii AUR sau departamentul de comunicare al partidului, nu sunt jurnalişti independenţi angrenaţi în redactarea acestui produs politic.

Citește și Dealerii de droguri își anunță clienții despre „marfă” pe Telegram, Signal, Snap-Chat sau Instagram. ”Afacerea” – protejată chiar de oameni ai legii

Un milion de lei pentru ziarul AUR

AUR a raportat deja o cheltuială de aproape un milion de lei la Autoritatea Electorală Permanentă, sumă aferentă lunii septembrie. Suma exactă la capitolul „presă şi propagandă” este 975.800 de lei pentru luna menţionată.

Banii nu au fost utilizaţi pentru cumpărarea de articole favorabile pe anumite site-uri, ci partidul a tipărit propriul material de propagandă.

Din datele consultate de Libertatea, AUR nu a utilizat în 2022 vreun leu pentru presă şi propagandă. Cu toate acestea, există o reţea de site-uri favorabile AUR pe care Libertatea şi Misreport le-au identificat. Pe aceste site-uri sunt promovate şi diseminate mesajele şi teoriile partidului condus de George Simion.

AUR şi-a făcut ziar de propagandă

Strategia AUR este să tipărească, la fiecare două – trei luni, câte două milioane de bucăți din materialul de propagandă. Nu este un cotidian propriu-zis, deoarece nu are o ediție zilnică.

Cu toate acestea, tirajul este unul semnificativ, în condițiile în care ziarele cu ediție tipărită au devenit din ce în ce mai rare în România în ultimul deceniu. Dacă partidele tradiționale și-au concentrat banii și atenția asupra promovării în spațiul online și folosesc tipăriturile exclusiv în campaniile electorale, AUR are o altă abordare.

Articolul integral poate fi citit în Libertatea.


Urmăriți PressHUB și pe Google News!

spot_imgspot_img

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Distribuie articolul

spot_img

Știri de astăzi

Mai multe articole similare
Related