Calea ferată București-Giurgiu se deschide în campania electorală, după care se va închide din nou

Data:

Calea ferată București-Giurgiu se deschide în campania electorală, pe 1 iunie, după care se va închide din nou după alegeri.

Se întâmplă cu opt zile înainte de data alegerilor locale și europarlamentare. Numai că trenurile nu vor circula foarte mult pe această rută, deoarece va fi din nou închidere de linie, pentru executarea lucrărilor la faza a doua a proiectului.

Citește și: Raportul candidați bărbați vs. candidați femei, mereu în favoarea primilor. Stereotipuri de gen și dublu standard

Linia nu este încă gata

Joi, în sistemul electronic de achiziții publice a fost postat anunțul de licitație ce are ca obiect ”Proiectare şi execuţie lucrări aferente obiectivului de investiţii <Modernizarea infrastructurii de cale ferată dintre staţile CF Bucureşti Nord-Jilava-Giurgiu Nord-Giurgiu Nord Frontieră – Lot 2>”.

Valoarea totală estimată a contractului este cuprinsă între 2,259 miliarde de lei și 2,711 miliarde de lei.

Pe linia București Progresu km 5+421 – Stația Giurgiu Oraș km 67+332 se vor face lucrări de modernizare (exceptând 12,02 km interval Vidra-Comana (Lotul 1) finalizat de Porr Construct și electrificare.

De asemenea, pe linia 106. (Ax stație Giurgiu Nord km 64+044 – Ax Pod Ruse km 69+700) se vor face lucrări de modernizare și electrificare. Pe sectorul CF Progresu – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră vor fi prevăzute lucrări de reabilitare, electrificare, inclusiv ERTMS Nivel 2.

Citește și: „Clanul Sportivilor” a ajuns și la Brașov. Susținere acordată candidatului George Scripcaru, sprijinit public și de clanul Stoleru

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este data de 1 iulie 2024, ora 15:00.

Articolul integral, în Club Feroviar

Calea ferată București-Giurgiu, așteptată de 19 ani

În prezent, trenul București-Giurgiu trece prin Videle după ce în 2005 podul de la Grădiștea, de la granița cu județul Ilfov, a fost luat de ape. În loc de 70 de kilometri, garniturile ocolesc aproape 120 de kilometri, distanță care aproape triplează timpul de parcurs.

„(…) În prezent se poate circula cu trenul între București și Giurgiu trecând prin Videle, adică un traseu de 118 kilometri, în loc de 74 de kilometri, cât era ruta directă. Un drum durează între două ore și 40 de minute și patru ore, în funcție de tipul trenului și de durata de așteptare în Videle”, a scris pe facebook Dan Motreanu, europarlamentar și președinte PNL Giurgiu.


Urmăriți PressHUB și pe Google News!

FOTO CFR Călători

[td_block_11 custom_title="Related Article" limit="1" post_ids="328426"]
spot_imgspot_img
PressHUB
PressHUB
Cea mai răspândită rețea de presă din România!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Distribuie articolul

spot_img

Știri de astăzi

Mai multe articole similare
Related

Încrederea în presă românească, cea mai scăzută din ultimii ani. Topul încrederii, surprinzător

Încrederea în presă românească este printre cele mai scăzute...

Lucian Bode a pierdut al doilea proces prin care încerca să scape de decizia de plagiat

Lucian Bode a pierdut, definitiv, cel de-al doilea proces...

13 persoane arestate pentru trafic de droguri de risc și mare risc

13 persoane arestate pentru trafic de droguri de risc...

Trafic oprit pe DN 11 din cauza unui accident rutier. Un om a murit

Trafic oprit pe DN 11 din cauza unui accident...