CFR Infrastructură a semnat 45 de contracte în valoare totală de 699 milioane lei, fonduri PNRR

Data:

Sucursala Regională CF CLUJ a semnat 45 contracte în valoare totală de 699.879.146,16 lei, fără TVA, pentru execuția lucrărilor tip QUICK WINS – ridicarea restricțiilor de viteză pentru restabilirea parametrilor tehnici ai suprastructurii căii, finanțate prin Planul Naţional de Redresare și Reziliență (PNRR), pe intervale de stații aferente liniilor CF APAHIDA – BAIA MARE, RĂZBOIENI – EPISCOPIA BIHOR și ARAD – ORADEA.

„Finanțarea se face cu fonduri nerambursabile PNRR, proiectul având o durată de implementare de 24 de luni.”, anunță CFR Infrastructura. Scopul este ridicarea restricțiilor de viteză și creșterea vitezei de circulație la 120 km/h (funcție de configurația traseului) pe următoarele intervale, în lungime totală de 140,085 km:

Linia APAHIDA – BAIA MARE

• Lot 1 Apahida – Bonțida, km 8+540- 9+760 (fir I) și km 8+497 – 9+800 (fir II)

• Lot 2 Jucu – Iclod, km 15+280 – km 16+800 (fir I+II)

• Lot 3 Bonțida – Iclod, km 16+800 – km 21+900 (fir I)

• Lot 4 Bonțida – Gherla, km 21+900 – km 23+550 (fir I+II)

• Lot 5 Iclod – Gherla, km 23+550 – km 27+600 (fir I)

• Lot 6 Iclod – Gherla, km 23+550 – km 27+600 (fir II)

• Lot 7 Iclod – Gherla, km 27+600 – km 32+050 (fir I)

• Lot 8 Iclod – Gherla, km 27+600 – km 32+050 (fir II)

• Lot 9 Gherla – Dej Călători, km 32+050 – 32+132 (fir I+II), km 32+159 – 33+071 (fir I+II) și km 33+090 – 33+300 (fir I+II)

• Lot 10 Gherla – Dej Călători, km 33+300 – km 38+000 (fir I)

• Lot 11 Gherla – Dej Călători, km 33+300 – km 38+000 (fir II)

• Lot 12 Gherla – Dej Călători, km 38+000 + km 41+500 (fir I)

• Lot 13 Gherla – Dej Călători, km 38+000 – km 41+500 (fir II)

• Lot 14 Gherla – Dej Călători, km 41+500 – km 45+450 (fir I)

• Lot 15 Gherla – Dej Călători, km 41+500 – km 45+450 (fir II)

• Lot 17 Dej Călători – Caseiu, km 46+718 – km 49+490 (linie simplă)

• Lot 18 Dej Călători – Caseiu, km 49+490 – km 52+890 (linie simplă)

• Lot 19 Gâlgău – Ileanda, km 81+400 – km 83+450 (fir II)

• Lot 20 Ileanda – Letca, km 91+940 – km 93+340 (linie simplă)

• Lot 21 Răstoci – Cuciulat, km 98+650 – km 100+200 (linie simplă)

• Lot 22 Lețca – Băbuțeni, km 103+750 – km 105+350 (linie simplă)

• Lot 23 Cuciulat – Băbuțeni, km 105+350 – km 107+450 (linie simplă)

• Lot 24 Cuciulat – Surduc Salaj, km 107+450 – km 108+650 (linie simplă)

• Lot 25 Băbuțeni – Surduc Salaj, km 113+500 – km 115+100 (linie simplă)

• Lot 26 Băbuțeni – Jibou, km 115+100 – km 116+270 (linie simplă)

• Lot 27 Surduc Salaj – Someș Odorhei, km 122+145 – km 123+556 (linie simplă)

Harta proiectelor SRCF CLUJ finanțate din PNRR Sursă foto Facebook CFR Infrastructura

Citește și: Ce asemănare este între terminalul de pasageri de la Iași și podul suspendat de la Brăila

Linia RĂZBOIENI – EPISCOPIA BIHOR

• Lot 28 Războieni – Câmpia Turzii, km 442+000 – km 443+700 (fir I+II)

• Lot 29 Călărași Turda – Câmpia Turzii, km 443+700 – km 446+400 (fir I+II)

• Lot 30 Călărași Turda – Câmpia Turzii, km 446+400 – km 449+050 (fir I+II)

• Lot 31 Călărași Turda – Câmpia Turzii, km 449+050 – km 450+050 (fir I+II)

• Lot 32 Călărași Turda – Câmpia Turzii, km 450+050 – km 451+050 (fir I+II)

• Lot 33 Câmpia Turzii – P.O. Cânepiști, km 451+050 – km 453+750 (fir I+II)

• Lot 34 Câmpia Turzii – P.O. Cânepiști, km 453+750 – km 456+250 (fir I+II)

• Lot 35 Câmpia Turzii – P.O. Cânepiști, km 456+250 – km 457+400 (fir I+II)

• Lot 36 Câmpia Turzii – Valea Florilor, km 457+400 – km 461+900 (fir II)

• Lot 37 P.O. Cânepiști – Boju, km 461+900 – km 465+700 (fir II)

• Lot 38 P.O. Cânepiști – Boju, km 464+860 – km 465+750 (fir I)

• Lot 39 Valea Florilor – Boju, km 465+700 – km 468+650 (fir II)

• Lot 40 Valea Florilor – Boju, km 468+650 – km 470+650 (fir II)

• Lot 41 Valea Florilor – Tunel, km 472+700 – km 475+300 (fir II)

• Lot 42 Boju – Tunel, km 475+300 – km 478+060 (fir II)

• Lot 43 Cojocna – Apahida, km 485+817 – km 488+547 (fir II)

• Lot 44 Cojocna – Apahida, km 488+615 – km 489+830 (fir II)

Linia ARAD – ORADEA

• Lot 48 Salonta – Cefa, km 81+408 – km 85+500 (linie simplă)

• Lot 49 Salonta – Cefa, km 85+500 – km 89+324 (linie simplă)

Principalele beneficii ale lucrărilor tip QUICK WINS sunt: creșterea vitezei de circulație pentru trenurile de călători la 120 km/h, prin ridicarea restricțiilor; eliminarea costurilor cauzate de restricții; creșterea eficienței activității de operare; diminuarea efectelor adverse asupra mediului; maximizarea gradului de siguranță.

Constructorul desemnat este Asocierea DRUM ASFALT (România) – ZUE (Polonia).

Sursă foto: Facebook CFR Infrastructura

Urmăriți PressHUB și pe Google News

[td_block_11 custom_title="Related Article" limit="1" post_ids="328426"]
spot_imgspot_img
PressHUB
PressHUB
Cea mai răspândită rețea de presă din România!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Distribuie articolul

spot_img

Știri de astăzi

Mai multe articole similare
Related

Condamnarea lui Mario Iorgulescu anulată. Procesul va fi reluat, a decis un complet din care face parte Lia Savonea

Condamnarea lui Mario Iorgulescu anulată. Fiul lui Gino Iorgulescu...

Încrederea în presă românească, cea mai scăzută din ultimii ani. Topul încrederii, surprinzător

Încrederea în presă românească este printre cele mai scăzute...

Lucian Bode a pierdut al doilea proces prin care încerca să scape de decizia de plagiat

Lucian Bode a pierdut, definitiv, cel de-al doilea proces...

13 persoane arestate pentru trafic de droguri de risc și mare risc

13 persoane arestate pentru trafic de droguri de risc...